10 January 2010

PAS atau PKR

Setelah saya meneliti komen yang ditinggalkan dan setelah saya beberapa kali membaca balik artikel ini, saya setuju sekiranya artikel ini dianggap boleh memecahbelahkan dan merosakkan kerjasama antara Pas dan PKR. Maka dengan itu, saya memohon maaf di atas kesilapan dan kealpaan saya dan saya telah padamkan post ini.

Adat bertanding menang dan kalah,
Kalau kalah malu la sikit kan?,
Kalau ada silap dan salah,
Harap dapat kalian maafkan.

~Sekian~ :-)

3 comments:

  1. tapi kalau saya join PKR, saya dah tak boleh lagi nak komen2 pasal PAS. begitu juga kalau saya join PAS, saya dah tak boleh lagi nak komen PKR. sebab setiap komen kita akan dilihat mewakili parti masing2. perkara ini penting untuk kekalkan kerjasama Pakatan Rakyat.

    ReplyDelete
  2. jangan buat perbandingan di antara pas dan pkr, bagi saya kedua dua parti dan dap kini di bawah satu bumbung iaitu pakatan rakyat. kalau saudara masih belum pilih parti mana yang hendak dipilih ini menunjukkan saudara masih belum dan tersedia untuk menyertai parti politik.ingat dasr pakatan rakyat amat jelas setiap dasar yang diperkenalkan oleh pakatan akan digunakkan oleh ketiga tiga parti ini, jadi saudara tak perlu ragu parti mana yang harus dipilih . semua parti kini adalah sama.

    ReplyDelete
  3. t.kasih bersatu, ada betul juga hujah anda itu.
    sebagai penyokong pakatan rakyat sudah tentu saya akan terus menyokong dasar yg dibuat PR utk ketiga2 parti. cuma saya perlu mencari satu wadah utk melatih diri dan menambah ilmu politik saya. contohnya pemuda pas, amk dsb. kalau ada pemuda pakatan rakyat dah tentu saya join. hehe..~

    ReplyDelete